Canon LEGRIA GX10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA GX10 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roland Vanspranghe 20-07-2019

Een plezier om mee te werken !

Geschreven voor: Canon LEGRIA GX10 zwart

Na jarenlange dienst mijn camcorder Canon Legria HV40 vervangen door een Canon Legria GX10 UHD 4K. Aangevuld met enkele toebehoren (schouderriem, draagtas, lichtgewicht batterijlader, lensbeschermer, extra batterij - alles van Kamera Express) heb ik al enkele dagen genoten van het maken van filmopnamen. De kwaliteit van de beelden (zowel in HD als in 4K) is uitstekend en iedereen is verbaasd over de prachtige kleuren ervan. De bediening is eenvoudig, vooral omdat je kan kiezen tussen handelen met knoppen of met het touchscreen; ook de mogelijkheden met de afstandsbediening zijn interessant. Dat alle regelingen handmatig of automatisch kunnen is een voordeel voor zowel de amateur als voor de gevorderde gebruiker. Spijtig is wel het ontbreken van een nederlandstalige handleiding, maar gelukkig kan je die van de site van Canon downloaden. Al bij al een aankoop die me zeer veel voldoening en plezier schenkt.

Pluspunten

• Robuust en toch goed in de hand liggend toestel
  • uitstekende beeldkwaliteit
  • gemakkelijke en veelzijdige bediening

Minpunten

• gedrukte nederlandstalige handleiding ontbreekt